10 نکته برای بازاریابی محتوایی
10 نکته برای بازاریابی محتوایی
چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 ساعت 9:38 | بازدید : 228 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

10 نکته برای بازاریابی محتوایی

 

1) سعی کنید همیشه اطلاعات مربوط به بازاریابی محتوایی شرکتتان را به روز شده نگه دارید.

با این کار می توانید با مشتریان هم ارتباط نزدیکی برقرار کنید و کاری کنید که آنها هم بتوانند با شما تعاملات بهتری داشته باشند. وقتی که شما از آخرین تغییراتی که در دنیای بازاریابی انجام می گیرد آگاهی داشته باشید و وقتی که بتوانید خودتان را با آخرین شیوه های بازاریابی تطبیق دهید؛ این توانایی را پیدا خواهید کرد تا بتوانید تبلیغاتتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و مشتریان زیادی را به کار خودتان جلب نمایید.

2) به منظور صرفه جویی کردن در مصرف زمان و هزینه، کاری کنید که تبلیغاتتان حالت همه گیری نداشته باشد (به موضوع شخصی سازی توجه کنید)

از نکات مهمی که در بازاریابی محتوایی باید درنظر داشته باشید این است که سعی کنید بر روی مخاطبین خاصی متمرکز شوید. این که بخواهید کار بازاریابی را برای تمام مخاطبین انجام دهید کار درستی نیست. نباید فراموش کنید که شما برای تمام افراد دنیا محصولات و یا خدمات تولید نمی کنید و همچنین نباید انتظار داشته باشید که تمام دنیا مشتریتان شوند!

3) برای وبلاگ نویسی یک استراتژی قوی ایجاد کنید

امروزه اکثر تجارت ها برای خودشان وبلاگ دارند. استفاده از وبلاگ ها به اندازه ای عام شده است که امروزه تجارتی که وبلاگ نداشته باشد؛ تجارتی است که محکوم به شکست است. استفاده کردن از وبلاگ ها، یکی از موثرترین ابزارها برای تجارت است که می توانند با استفاده از این ابزار ارتباطاتی پایا را با مشتریانشان ایجاد کنند. ولی بدون داشتن یک استراتژی، کار نوشتن وبلاگ به نظر بی فایده می آید به این دلیل است که باید وبلاگی ایجاد کنید که مشتریان در اینترنت آن را با علاقه بخوانند.

4) در وبلاگ نویسی، به موضوع بهینه سازی موتورهای جستجو توجه کنید

برای بازاریابانی که برای بازاریابی از وبلاگ نویسی استفاده می کنند و افرادی که در زمینه طراحی وبلاگ و وب سایت عمل می کنند موضوع بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از مهم ترین و حیاتی ترین موضوعات است. وبلاگ شما نوشته می شود که دیده شود. در صورتی که موتورهای جستجو نتوانند آن را بخوانند؛ دیگر ارزشی ندارد! بنابراین باید سعی کنید وبلاگتان را طوری طراحی کنید که توسط موتورهای جستجو قابل خواندن باشد. در این صورت است که می توانید کاری کنید که کیفیت بازاریابیتان بهتر انجام شود.

5) همیشه در حال یادگیری باشید

یکی از مهم ترین نکاتی که اکثر افرادی که بازاریابی محتوایی انجام می دهند و به آن توجه نمی کنند؛ این است که افرادی که می خواهند به عنوان بازاریاب، کار بازاریابی محتوایی را انجام دهند؛ باید موضوع "یادگیری" را مدنظر داشته باشند. در دنیای تجارتی و رقابتی امروزه، سیستم های بازاریابی روز به روز تغییر می کنند و هر روز مدل جدیدی از بازاریابی به عنوان موثرترین شیوه ارایه می شود. بنابراین موضوع یادگیری موضوع مهمی است که همه افرادی که امروزه بازاریابی می کنند باید به آن توجه لازم را داشته باشند.

6) برای شرکتتان یک پیام تبلیغاتی مناسب ایجاد کنید

این که برای خودتان یک پیام تبلیغاتی مناسب ایجادکنید؛ از آن چه که فکر می کنید باارزش تر و مهم تر است! هنگامی که به این فکر می کنید که به شکل موثری بتوانید با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید؛ باید کاری کنید که در "شخصی ترین" شکل ممکن، با آنها رابطه داشته باشید. بنابراین بهتر است که برای شرکتتان یک پیام تبلیغاتی مناسب ایجاد کنید که بتوانید به وسیله این پیام با مشتریان به شیوه ای شخصی ارتباط گیرید. شما باید به گونه ای با مشتریان ارتباط داشته باشید که آنها فکر کنند که این پیام های شما صرفا برای آنها ساخته شده است!

7) در زمان کمتر، محتوای بیشتری را ایجاد کنید

یکی از کارهایی که باید انجام دهید تولید کردن محتوای تبلیغاتی در زمان کم است. این موضوع مخصوصا هنگامی ارزش پیدا می کنید که شما می خواهید در یک مدت محدود، کار تبلیغاتی را در حد وسیعی انجام دهید. بنابراین باید سعی کنید و کاری کنید که محتوای تبلیغاتی در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته شود. برای این کار شما باید سرعت عمل داشته باشید تا بتوانید محتوا را با سرعت و در عین حال با کیفیت ایجاد کنید.

8) موقعیت خودتان را در میان رقبای خودتان دریابید

دنیای تبلیغات و بازاریابی امروزه دنیایی است بسیار رقابتی. این رقابت ها به گونه ای می باشند که در بسیاری از موارد، کوچکترین اشتباه از طرف شما ممکن است کار تجارت شما را به نابودی بکشاند. بنابراین کاری که شما باید بکنید این است که موقعیت خودتان را در میان افراد دیگر به خوبی درک کنید. در صورتی که موقعیتتان را درک کردید؛ می توانید برای جلو رفتن و پیشی گرفتن از رقبایتان، برای خودتان استراتژی هایی تولید کنید و کاری کنید که این استراتژی ها شما را به موفقیت برسانند.

9) سعی کنید بر روی تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید که نیاز به هزینه کمتری داشته باشند

یکی دیگر از کارهایی که شما باید انجام دهید این است که تبلیغاتتان را به گونه ای انجام دهید که کمترین هزینه را برای شما داشته باشند. به عبارت دیگر، شما باید بر روی آن دسته از تبلیغات سرمایه گذاری کنید که نیازمند صرف هزینه کمی باشند. این کار برای شما شدنی می باشد در صورتی که بدانید کدام محتوای تبلیغاتی ارزش خرج کردن هزینه را دارد و کدام محتوا ارزش این کار را ندارد. بنابراین سعی کنید محتوای مناسب را انتخاب کنید.

و نکته آخر (و از همه مهم تر) این که:

10) درک کنید که چگونه باید کار بازاریابی محتوایی را به بهترین شکل ممکن انجام داد

این که بدانید که چگونه کار بازاریابی محتوایی را می توان انجام داد؛ موضوع خیلی مهمی است که باید به آن توجه کرد. شما باید بهترین راه پیشی گرفتن از رقبایتان را درک کنید. پیدا کردن این راه نیاز به درک درست از بازارهای تبلیغاتی و درک درست از وضعیت رقبایتان و همچنین فهمیدن موقعیت خودتان در میان رقبا و همچنین کمی تجربه دارد. بنابراین این کار سختی نیست و تنها نیاز به کمی تجربه و دانش دارد!




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 455
:: بازدید سال : 1194
:: بازدید کلی : 5694